1. The official Sherdog Store is back! Check it out! » Discuss it here! »

Boxing Discussion II

Discussion in 'MMA Betting Discussion' started by EzFlyer, May 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wack3d Silver Belt

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    14,863
    Likes Received:
    0
    he is taking the punches well so far and not much body work.. but if he starts to slow down later it will be trouble
     
  2. RyuDave Green Belt

    Joined:
    Dec 18, 2015
    Messages:
    1,407
    Likes Received:
    0
    Yeah, still a long way to go... Long night for ruiz
     
  3. Sham5916910 Silver Belt

    Joined:
    Aug 20, 2014
    Messages:
    12,236
    Likes Received:
    0
    I expect him to be stopped but have to hit dec line at halfway stage
     
  4. Sham5916910 Silver Belt

    Joined:
    Aug 20, 2014
    Messages:
    12,236
    Likes Received:
    0
    £50 tete dec +350. Not confident tho
     
  5. RyuDave Green Belt

    Joined:
    Dec 18, 2015
    Messages:
    1,407
    Likes Received:
    0
    Popping up the shop back in 10 hope he's still alive lol
     
  6. RyuDave Green Belt

    Joined:
    Dec 18, 2015
    Messages:
    1,407
    Likes Received:
    0
    Good luck sham.
     
  7. Sham5916910 Silver Belt

    Joined:
    Aug 20, 2014
    Messages:
    12,236
    Likes Received:
    0
    Literally 10 secs after i bet
     
  8. Sham5916910 Silver Belt

    Joined:
    Aug 20, 2014
    Messages:
    12,236
    Likes Received:
    0
    £100 stalker dec +150
     
  9. wack3d Silver Belt

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    14,863
    Likes Received:
    0
    power outrage in my area so i missed how it ended but surprised he got finished this fast.. he did not look hurt at all in the first 5+ rounds..
     
  10. wack3d Silver Belt

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    14,863
    Likes Received:
    0
    with you on stalker dec even though his opponent looks kinda sketchy
     
  11. wack3d Silver Belt

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    14,863
    Likes Received:
    0
    ouch unlucky mate.. hate it when that happends
     
  12. Sham5916910 Silver Belt

    Joined:
    Aug 20, 2014
    Messages:
    12,236
    Likes Received:
    0
    Body shot. He got up but ref called it as it was so one sided. Have to remember that difference with mma and boxing. Boxing refs are liable to step in if one sided even if other guy is not hurt.
     
  13. Sham5916910 Silver Belt

    Joined:
    Aug 20, 2014
    Messages:
    12,236
    Likes Received:
    0
    Yeah im not overly confident as bentos last two stoppage losses were r1 and r2. Gonna miss first half of fight too
     
  14. wack3d Silver Belt

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    14,863
    Likes Received:
    0
    true especially in the uk they seem rather fast to stop fights..
     
  15. Sham5916910 Silver Belt

    Joined:
    Aug 20, 2014
    Messages:
    12,236
    Likes Received:
    0
    Eubank Blackwell fresh in all refs minds.
     
  16. wack3d Silver Belt

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    14,863
    Likes Received:
    0
    ah crap this guy not here to fight :(

    doubt we see a dec
     
  17. Sham5916910 Silver Belt

    Joined:
    Aug 20, 2014
    Messages:
    12,236
    Likes Received:
    0
    Im not watching at mo but see dec jump to +250. Just realised hes 39 too. Fuck!
     
  18. wack3d Silver Belt

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    14,863
    Likes Received:
    0
    stalker not much power at all despite landing clean.. but woried ref will jump in again
     
  19. Sham5916910 Silver Belt

    Joined:
    Aug 20, 2014
    Messages:
    12,236
    Likes Received:
    0
    Yeah thats the worry if its all stalker. Will be tuning in in two mins
     
  20. RyuDave Green Belt

    Joined:
    Dec 18, 2015
    Messages:
    1,407
    Likes Received:
    0
    Yeah I skipped Dec as too one sided
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.