Elections Sweden Election 2022 - A brighter future

Väntar fortfarande på värdefullt bidrag från din sida.

Med det som du har presterat i denna tråd så kan jag bara anta att du inte är särskilt begåvad till att genomföra en helt vanlig dialog där intellektuella tankar kan bli förmedlade.

Ber om ursäkt herr pretentiös. Har inte den tiden som du verkar ha att lägga på ett amerikansk karate forum för att sprida propaganda.

Vet inte om jag kan mäta mig med en intellektuell gigant som inte förstår varför media inte lägger ut en bild på en förståndshandikappad 15 årig förövare eller en som tror att våldet kan vara genetiskt betingat.

Trodde du var seriös i de tidigare inläggen, men så visar det sig att att när man skrapar lite på ytan så är det bara så att du inte gillar en viss typ av invandrare.
 
Ber om ursäkt herr pretentiös. Har inte den tiden som du verkar ha att lägga på ett amerikansk karate forum för att sprida propaganda.

Vet inte om jag kan mäta mig med en intellektuell gigant som inte förstår varför media inte lägger ut en bild på en förståndshandikappad 15 årig förövare eller en som tror att våldet kan vara genetiskt betingat.

Trodde du var seriös i de tidigare inläggen, men så visar det sig att att när man skrapar lite på ytan så är det bara så att du inte gillar en viss typ av invandrare.

lol

Väntar fortfarande på dina uppgifter om SD politiker med våldtäktsdomar som sitter i riksdagen.

Snacka mindre skit och försvara din position istället för att ägna dig åt personangrepp.

I brist på dialog och hjärtligt samförstånd så tar man till sig sådana tilltag som du precis gjorde.

Farväl.
 
lol

Väntar fortfarande på dina uppgifter om SD politiker med våldtäktsdomar som sitter i riksdagen.

Snacka mindre skit och försvara din position istället för att ägna dig åt personangrepp.

I brist på dialog och hjärtligt samförstånd så tar man till sig sådana tilltag som du precis gjorde.

Farväl.

Oj nej blev du ledsen nu? För att jag ser igenom din fasad?
Det här ÄR du:
Vet inte om jag kan mäta mig med en intellektuell gigant som inte förstår varför media inte lägger ut en bild på en förståndshandikappad 15 årig förövare eller en som tror att våldet kan vara genetiskt betingat.

Sa inget om våldtäkter det verkar du ha på hjärnan, jag sa att de är överrepresenterade i brottsstatistiken.

https://www.nyhetsbyranjarva.se/sd-ar-overrepresenterat-i-brottsstatistiken/
https://www.svd.se/a/7lO5o4/sd-toppar-lista-over-andel-atalade-kandidater
https://www.folkbladet.nu/2021-11-25/i-sd-samlas-de-riktigt-grova-brottslingarna
 
Well I understand why people have evil thoughts like that but if you sincerely want to engage in mass deportation of individuals based on their religion and/or country of origin that makes you a very bad person.

No, it makes him an individual concerned with protecting his people. Sweden has been invaded. No ifs and buts about it. Invaders must be removed. Advocating for that makes you a good person.
 
No, it makes him an individual concerned with protecting his people. Sweden has been invaded. No ifs and buts about it. Invaders must be removed. Advocating for that makes you a good person.

Then you dont know what an invasion is do you?
 
Oj nej blev du ledsen nu? För att jag ser igenom din fasad?
Det här ÄR du:
Vet inte om jag kan mäta mig med en intellektuell gigant som inte förstår varför media inte lägger ut en bild på en förståndshandikappad 15 årig förövare eller en som tror att våldet kan vara genetiskt betingat.

Sa inget om våldtäkter det verkar du ha på hjärnan, jag sa att de är överrepresenterade i brottsstatistiken.

https://www.nyhetsbyranjarva.se/sd-ar-overrepresenterat-i-brottsstatistiken/
https://www.svd.se/a/7lO5o4/sd-toppar-lista-over-andel-atalade-kandidater
https://www.folkbladet.nu/2021-11-25/i-sd-samlas-de-riktigt-grova-brottslingarna

Och antydde du något om nazist innan dess?
 
@jimmas99

Som du kan märka så är jag ganska trevlig i min ton och ägnar mig inte åt förolämpningar som en ingång till dialog.

När du svinar till folk med nazistvibbar så kan du räkna med att du får försvara din position.
 
Holy fuck stopping speaking jibberish and stick to English.
 
Holy fuck stopping speaking jibberish and stick to English.

t
heBloB got all offended and shit because his hot take about genetics and violent crimes, and the fact that he doesn't understand why media don't post pictures of a 15 Yo retarded criminal got called out. (and because i called him an Nazi)

But no worries we love each other now.
 
lol

Skenhelig verkar du dock vara.

Försätt dig inte situationer du inte kan hantera.

Vet du vad propaganda är?

Så du menar att det har skett en invasion? Vilken intellektualism du visar på.
 
t
heBloB got all offended and shit because his hot take about genetics and violent crimes, and the fact that he doesn't understand why media don't post pictures of a 15 Yo retarded criminal got called out. (and because i called him an Nazi)

But no worries we love each other now.
<DontBelieve1>
 
Så du menar att det har skett en invasion? Vilken intellektualism du visar på.

Kvick är du inte.

Var det jag som nämnde något om invasion?

Min replik till dig var det faktum att du kan tydligen kalla en person för nazist som sprider propaganda utan att ta ansvar för en sådan kommentar.

Att du dessutom ifrågasätter en annan svensk för invasion har ju inte med mitt svar till dig.

Bättre kan du.
 

To clarify. I am not upset and speak to him in a friendly tone.

But there must be some limit when you are accused of being a Nazi, right?

Give him a deportation or something please.

Wallahu Wakbar!
 
To clarify. I am not upset and speak to him in a friendly tone.

But there must be some limit when you are accused of being a Nazi, right?

Give him a deportation or something please.

Wallahu Wakbar!
How about calling someone a traitor? Should that be off limits?
 
Kvick är du inte.

Var det jag som nämnde något om invasion?

Min replik till dig var det faktum att du kan tydligen kalla en person för nazist som sprider propaganda utan att ta ansvar för en sådan kommentar.

Att du dessutom ifrågasätter en annan svensk för invasion har ju inte med mitt svar till dig.

Bättre kan du.

Du är en sån person som tar internet argumentation på största allvar eller hur?

Det är fredag kväll nu, bättre kan du.
Har du inget att göra kan du ju fundera på varför media inte lägger ut bilder på 15åriga förståndshandikappade förövare. Eller om våld i olika samhällsklasser egentligen har en generisk förklaring?

Trevlig helg!
 
How about calling someone a traitor? Should that be off limits?

You have to choose a side, only when it is confirmed that you are loyal to your nation then I want to show you a better side of me as you apparently have a lot of knowledge about many things and I would like to know more.
 
You have to choose a side, only when it is confirmed that you are loyal to your nation then I want to show you a better side of me as you apparently have a lot of knowledge about many things and I would like to know more.
Well in that case only when it is confirmed that you are not a Nazi will I stop calling you that.
 
Back
Top