Hup Holland Hup

Als Alistair nu maar the G.O.A.T wordt!
 
Zoo.. dat was een verrassing. Fedor-Overeem zal wel even op zich laten wachten nu, als het ooit nog komt..
 
Overeem was niet blij zo te zien. Hij zei laatst ook dat ie liever had dat Fedor won. Werdum took his shine qua de eerste die fedor onttroont.
Overeem sloopt Werdum nu denk ik, maar Fedor wordt lastig.

Voorspellingen Ned - Slw? 2-1 imo
 
Overeem was niet blij zo te zien. Hij zei laatst ook dat ie liever had dat Fedor won. Werdum took his shine qua de eerste die fedor onttroont.
Overeem sloopt Werdum nu denk ik, maar Fedor wordt lastig.

Voorspellingen Ned - Slw? 2-1 imo

Fabricio popped Fedor's cherry:p

Trouwens rematch Fedor vs Werdum wint Fedor wel makkelijk. En ik geef toch alistair meer kans tegen fedor dan eerst, had niet ged8 dat ik zou toegeven dat ik ook een sucker was voor zn mystiek.
 
Niet dit weer he, please..

[YT]7Md6xVb1JlM[/YT]
 
2-1... hartstikke leuk!!! ik geloof het niet, HUP HOLLAND HUP
 
Echt ongelofelijk, wat een wedstrijd. Eigen goals FTW, stelletje luckboxen! :D

Maar goede tweede helft, op naar de finale!!
 
Wat een wedstrijd:icon_chee. We staan straks gewoon tegen duitsland in de finale:icon_surp.

En dan vanavond the clash of the titans! Ik hoop dat Carwin wint, maar Brock heeft zich voorbereid met Randy en is volgens mij toch echt de betere worstelaar. Dus Ik denk toch wel dat de kans op een GnPoverwinning voor Brock groot is.
 
Wat een wedstrijd:icon_chee. We staan straks gewoon tegen duitsland in de finale:icon_surp.

Dat gevoel heb ik ook, maar onderschat Spanje en Uruguay niet.

En dan vanavond the clash of the titans! Ik hoop dat Carwin wint, maar Brock heeft zich voorbereid met Randy en is volgens mij toch echt de betere worstelaar. Dus Ik denk toch wel dat de kans op een GnPoverwinning voor Brock groot is.

Ik had al twee of drie AV-bets op Carwin gezet, ware het niet dat ik mijn AV niet kwijt wil zolang NL in de World Cup zit. Maar de bet op Carwin is puur op basis van ervaring en het feit dat Brock hem (denk ik) niet simpelweg kan neerleggen.
 
Dat gevoel heb ik ook, maar onderschat Spanje en Uruguay niet.



Ik had al twee of drie AV-bets op Carwin gezet, ware het niet dat ik mijn AV niet kwijt wil zolang NL in de World Cup zit. Maar de bet op Carwin is puur op basis van ervaring en het feit dat Brock hem (denk ik) niet simpelweg kan neerleggen.

Spanje uitgeschakelt:icon_neut * correctie: Argentini
 
Last edited:
HEUJ HEUJ HEUJ HEUJ HOLLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEUJ! Geweldige wedstrijd, geweldig veel gezopen, weltruste iedereen!!
 
Als het zondag ook nog eens een tropisch warme dag wordt neem ik de hele week vrij!!

OP NAAR DE FINALEEEEEUUHH
 
Als het zondag ook nog eens een tropisch warme dag wordt neem ik de hele week vrij!!

OP NAAR DE FINALEEEEEUUHH

Wordt zo geweldig vet! :icon_twis
 
Ok Spanje is onze tegenstander, ben er toch blijer mee dan duitsland als tegenstander:icon_surp
 
Toch wel een kater.. maar ja, het was niet geheel onverdiend.
 
Tsjah you win some and you lose some.

Pff zelfs in een Nederlands topic denk ik in het Engels ...

Leuk om de Nederlanders bij elkaar te hebben hier op Sherdog, er zijn er toch wel wat!
 
Tsjah you win some and you lose some.

Pff zelfs in een Nederlands topic denk ik in het Engels ...

Leuk om de Nederlanders bij elkaar te hebben hier op Sherdog, er zijn er toch wel wat!

Meer dan je (en ik) denkt. Er moet soms wat moeite voor worden gedaan.
 
Gegroet Neerlandersch : )

Ik bekijk MMA sinds het 100ste evenement, en ben sindsdien een semi-trouwe volgeling van de sport. K-1 volg ik sinds het per ongeluk onder het zappen in de laatste uurtjes bij me op de televisie, ik geloof op EuroSport, verscheen.

Ik ben toen veel Pride evenementen geen bezichtigen, en heb ze allemaal gezien, legendarisch. Van de opkomst van Fedor tot de Aziaten die bij de bosjes neer vielen tegenover Wanderlei.

Dit is mijn eerste post hier, een mooi begin dacht ik zo.

Bedankt voor het lezen en tot ziens,

- StreetPreacher
 
Back
Top